Fenntartható Ember

óévi fogadalom (neked mi lesz?)

2018. november 13. 19:21 - Susta.Man

blog_cover_sportos_dec.jpg
El kéne menni futni. Le kéne menni a terembe is. Még Fecó is jár. Láttam Instán. Szerintem délután el is megyek.

Vagy holnap. De holnap futni is elmegyek, meg a terembe is. Mostanában elég stresszes a meló. Hullafáradt vagyok, mire hazaérek. Nincs időm semmire. A feladataimmal sem végzek. De tényleg kellene legalább kocogni egy kicsit. Nagyon álmos lettem. És megveszek éhen. Na ez jól esett. Meg sem bírok mozdulni. Holnap tényleg elmegyek futni. Reggel felkelek korábban. Mert ez már nem állapot. Csoki vajon van-e itthon. Azt még úgy ennék. Kicsit késő van. De ez csak ét. Mi megy a tévében. Jajj, ezeket bírom. Mekkora marha. De tényleg, amúgy ki nézi ezt. Na, megint bealudtam. Át kellene mászni az ágyba. Mikor kell kelni. Be kell állítanom az ébresztőket. Ki lájkolt mostanában. Fu, de késő van. Aludni kéne. Chile és Texas állam zászlaja nagyon hasonló bakker. Nem is tudtam. Aludni kéne tényleg. Zzz. Csak még 5 perc. Basszus eltelt egy óra, most kéne indulnom. Hol van már a lift. Megint lépcsőzzek. Jó kis testmozgás. Ezt kéne minden nap. Nem lenne gond. Bocs a késésért. Délután elmegyek futni egyet. Vagy legalább sétálok egy nagyot. Kiszellőztetem a fejem. És holnaptól lépcsőn járok fel. Minden nap egy kis mozgás. Egy 20 percet kibírok. Valahol el kell kezdeni. Mások is csinálják. Van ilyen kihívás. Nemmondod. Hol kell nevezni. Én megcsinálom. “Sportos December” (klikk) De hát hideg van. Aztán januárban úgyis megy mindenki. Újévi fogadalom. Új élet. Azért van, aki még februárban is megy. Pedig hát akkor is hideg van. Szóval ez csak kifogás. Heh. Elkezdem. De mi van, ha nem lesz kedvem. Lusta vagyok. Mi van, nem kedv kérdése. Ezt hogy érted. Motiváció. Erősen motivált vagyok az alvásra például. Ja, hogy van egy csoport. Motiválnak, ha beüt a krach. Mi a neve. fenntartható mozgás(klikk) Hát jó. Bárki változtathat. Kilépek az árnyékom mögül. 

Viszlát lusta én.

Hello sportos én. 

 
fenntartható mozgás
Facebook-csoport · 15 tag
Csatlakozás a csoporthoz
Az emberi szervezet megfelelő működése érdekében elengedhetetlen a rendszeres testmozgás. A hangsúly nem a választott mozgásformán, és nem is az elvég...
 
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fenntarthatoember.blog.hu/api/trackback/id/tr6414369211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása